Holnaptól sport! Freeletics bemutatás – 20%-os kedvezmény kupon

Szóval… Holnaptól sport. Nem is akármilyen, hanem az egyik legkeményebb, és ezáltal a leghatásosabb, 100%-ban otthon is végezhető mozgás. Azért merem ezt ennyire határozottan kijelenteni, mert pár éve már próbáltam és csodákat művelt velem. Persze a lustaságom akkor legyőzött, a cél, hogy most ne tegye.

A Freeletics egy nagyon okosan összerakott program. Online, illetve mobilon is elérhető – a mobilos alkalmazás a legkézenfekvőbb. Lehet ingyenesen is használni, akkor azt hiszem néhány mozgást kilistáz, de nem rendszerezi őket, megmondom őszintén, nem tudom, hogy mit tesz, ingyenesen nem használtam, amúgy is kedvező az ára.

Tehát, miután regisztráltál és előfizettél (kedvezményes kupon link a cikk végén), elkéri az adataidat. A testi adottságaidon kívül azt is beállíthatod, hogy hetente hány alkalommal szeretnél edzeni. Én 4-re állítottam. Az előtte lévő állóképességi csúszkát olyan 25%-ra tettem, nem vagyok sportos, sőt… No de ezért változtatunk. 🙂 Elsődleges céljaimnak a súlyvesztést, erőnlét-növelést adtam meg.

A számolás után ki is dobja az edzéstervet. Az első nézetben az egész heti edzésterv van rendszerezve, esetemben négy nappal:

Ahogy látjátok, a legelső napom erőedzés lesz. A második kondicionálás. A harmadik szintén erő, a negyedik pedig “Beat your PB”, vagyis “döntsd meg az egyéni rekordodat” – itt úgy kell hajtani, ahogy csak tudsz.

Rákattintva az első napra a következő kép fogad:

Az elnevezéseket nem fordítom le, ha esetleg nem tudsz angolul, a google translate simán segít ezekben az egyszavas kifejezésekben, de nem is szükséges, mert a gyakorlatra rákattintva videóban is bemutatja, hogy mit kell tenned. Ami viszont fontos – főleg így télen – az a jobb felső sarokban látható 2×2 csúszka, ami nálam most be van kapcsolva. Alapvetően kültéren lehet a Freeletics-szel edzeni, de ha valami ok folytán – pl. a mostani k*rva hideg miatt – inkább beltérben szeretnél, akkor elég egy 2×2-es hely, kiegészítők nélkül, és úgy alakítja az edzést. Nagyon hasznos dolog.

Minden egyes edzésnél méri az időt. Ez nem arra van, hogy profi sportolókét nézd, aztán depresszióba zuhanva csokival az öledben azon pityeregj, hogy a közelükben sem vagy. Arra való, hogy lásd, mennyit haladsz – a múltkori tapasztalatom alapján rengeteget fogunk rövid idő alatt.

A gyakorlatokat sem úgy szükséges csinálni, ahogy a videón mutatja a sportoló, hanem úgy, ahogy tőled a legjobban telik. Ha nem megy a térdfelhúzás még, akkor húzd fel addig, ameddig tudod. Ha nem megy még a szabályos négyütemű fekvőtámasz, akkor csináld úgy, mint egy elefántfóka, a lényeg, hogy kezdd el és csináld.

Én holnaptól kezdem és folyamatosan tájékoztatni foglak Titeket az eredményekkel kapcsolatban. Remélem, hogy minél többen leszünk, szerencsére már Magyarországon is sok felhasználója van ennek a programnak. 🙂

Az ígért kedvezményre feljogosító linkhez pedig katt: Freeletics -20% kuponkód

Hajrá mindenki, már csak fél évünk van a nyárig! 🙂

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..